niedziela, 1 stycznia 2017

Czytelnicze podsumowanie miesiąca - grudzień

Moi mili. Piszę do wszystkich, którzy do mnie zaglądają z różną regularnością. Ogłaszam, że rok 2016 odszedł właśnie w zapomnienie. Witamy Nowy Rok 2017! Życzę Wam oraz sobie żeby był pod każdym względem lepszy od tego, który przeminął bezpowrotnie. Życzę Wam spełnienia wszystkich, nawet tych najbardziej niedorzecznych marzeń, sukcesów w życiu zawodowym, powodzenia w sferze prywatnej, a nade wszystko zdrowia... bo bez zdrowia, jest kiepsko. Nie byłabym sobą gdybym nie życzyła Wam na koniec - ZACZYTANEGO ROKU!


A oto prezentuję książki, które udało mi się przeczytać (i pokolorować) w grudniu:

 Zebrało się śliny. Nowe głosy z Polski - praca zbiorowa - EAN: 9788365125354

  

  

  

 

 
Jak widzicie: 14 książek, 1 kolorowanka i 1 kalendarz.

Wyzwania przedstawiają się następująco:

Tak się prezentuje podsumowanie grudnia. Roczne zestawienie już niebawem. Jak najszybciej ukaże się również roczne podsumowanie wyzwań.

Serdecznie zapraszam do przyłączenia się do wyzwań na 2017 rok: Bibliotecznego i Czytamy nowości

8 komentarzy:

  1. Czytałam jedynie "Co mnie zmieniło na zawsze". O rany, podziwiam za udział w tylu wyzwaniach czytelniczych! Mam nadzieję, że nadal będziesz uczestniczyć w "Grunt to okładka"? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co mnie zmieniło na zawsze wygrałam w konkursie i jestem z tego powodu szczęśliwa. <3 I szacuneczek, tyle wyzwań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje Ci się, że to jakiś niebywały trud? Otóż nie! Czytam książki, a później sprawdzam do jakich wyzwań pasują - i już :)

      Usuń
  3. O rety! Gratuluję tak wielu lektur i wyzwań! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz drugi gratuluję :)
    Jest jeden tytuł wspólny - Ogień za ogień :)

    OdpowiedzUsuń