czwartek, 22 marca 2018

rozdanie u monweg

Tym razem mam dla Was nie lada gratkę.

Tak się złożyło, że posiadam zdublowane egzemplarze Pana Lodowego Ogrodu Jarosława Grzędowicza - 4 tomy (5 książek). Kupowałam wydania Kolekcji Mistrzów Polskiej Fantastyki i jednocześnie otrzymywałam od wydawnictwa. Postanowiłam więc się z kimś podzielić. Co Wy na to?


Co trzeba zrobić?
W sumie nie musicie robić niczego oprócz zgłoszenia się w komentarzach pod tym postem. Oczywiście należy zostawić adres e-mailowy, abym mogła się skontaktować ze szczęśliwcem, do którego uśmiechnie się los. Nie jest konieczne polubienie bloga na FB ani być obserwatorem, ale będzie mi miło jeśli zdecydujecie inaczej.
Dobrze by było gdybyście umieścili podlinkowany baner konkursowy, wtedy więcej osób się dowie.
Ale jest jeden warunek - zwycięzca pokrywa koszt przesyłki.
Za każde udostępnienie czeka na Was dodatkowy los (ale muszę zobaczyć link). Osoby, które biorą udział w wyzwaniach przeze mnie prowadzonych również będą miały dodatkową szansę na ten zgrabny zestawik.
Konkurs-rozdanie będzie trwał w dniach 23.03.2018 - 31.03.2018 do północy.

Zapraszam do zabawy i życzę powodzenia.

44 komentarze:

  1. Zgłaszam się do(fantastycznego)rozdania! :)
    e-mail: walter.mittty.pl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się:).
    e-mail: justyna.malysz92@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam sie☺, e-mail: ilonka131@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :-), iza.klap@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    wilk.roksana@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zglaszam się:)))) tsylvvia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam udział! �� scibisz16@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie poproszę kkwyrloczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A co mi tam, zgłaszam się sklerotyczkabyprzepiorka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się. Syn by się bardzo ucieszył z książek:). rasa@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przyjmę. mirka.lomnicka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się. henk@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się
    monika.dela@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się :)
    poczwarka1981@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :) gosia.s012@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się
    maciej.wasyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się
    mail: hannawasyk@wp.pl
    baner udostępniony: https://www.facebook.com/hanna.wilk.79/posts/1901878913189763

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam swój udział
    e-mail: maciej.wieprzycki@wp.pl
    udostępniłem: https://www.facebook.com/maciek.wieprzycki/posts/1679369398783270

    OdpowiedzUsuń
  20. biorę udział :)
    leokadia.pokrowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się, bo widziałem, że konkurs został przedłużony. :)
    Mój mail- jakubg2000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się oczywiście ^^
    I udostępniam: https://plus.google.com/106124666913000379153/posts/dxNBXevADQb
    E-mail: agnieszka-marek28@wp.pl ��

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaaaaaaa, co tu jest do wygrania :D Zwyczajnie i szaro zgłaszam się :)

    Udostępniłam: https://www.facebook.com/patrycja.baran.148/posts/863819967136605
    E-mail: baranekpati@gmail.com
    Obserwuję i lubię :)
    Fajna sprawa z tymi wyzwaniami, niestety jeszcze w nich nie gram, ale może zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam, ciągle można dołączyć :)

      Twoje numery - 27, 28

      Usuń
  24. Uwielbiam konkursy, życzę powodzenia <3

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/04/historia-zych-uczynkow-katarzyna.html

    Dodaję bloga do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ogod, dlaczego zobaczyłam to dopiero teraz? XD
    Ślepota maturzystów. Zabijcie mnie i moje zaległości blogowe. c:
    Jestem w trakcie czytania po raz drugi całej serii PLO i miałam zamiar kupować "Mistrzów Fantastyki", zwłaszcza dla PLO, ale ups, spózniłam się (4 kioski obeszłam i nic ;-;). :P
    Szansa jest pewnie niewielka, ale zawsze coś! Więc tak powiem - "zwyczajnie i szaro" się zgłaszam. :P
    Email: a.greda@tlen.pl
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia/wieczoru. ^^

    OdpowiedzUsuń