sobota, 28 stycznia 2017

Patronat medialny - Pod presją - Michelle Falkoff

Ja i mój blog objęliśmy patronatem najnowszą powieść Michelle Falkoff "Pod presją".

Niektórzy z Was zapewne kojarzą autorkę z jej debiutu "Playlist for the Dead". 
Zainteresowanych odsyłam do recenzji.

Moja opinia o "Pod presją" już niebawem.


Premiera 15 lutego 2017 roku

Kilka słów o fabule:
Jak daleko się posuniesz, by być idealną? 
Kara prowadzi idealne życie. Ma świetne oceny. Nigdy nie nawala. Aż do teraz. Bo perfekcja to tylko złudzenie, a Kara desperacko stara się je utrzymać, odkąd tylko pamięta. Dlatego robi coś, o co nigdy by siebie nie posądziła. Coś nielegalnego i ryzykownego. 
Wkrótce jej życie wypada z swojego idealnego toru i nagle Kara rzuca się w świat nowych znajomych, dzikich imprez, romansów i mrocznych sekretów. Musi teraz ustalić, jak daleko posunie się, by być idealną – i czy to jest właśnie to, czego naprawdę pragnie.



Zapraszam również na konkurs - do wygrania książka - Tajemnica Błękitnej Alkowy Magdaleny Ludwiczak


8 komentarzy:

  1. Coś mnie ciągnie do tej książki :) Z niecierpliwością czekam na Twoją opinię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabuła brzmi naprawdę ciekawie więc jestem ciekawa recenzji. Gratuluję oczywiście patronatu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz to i ja jestem zaciekawiona, to brzmi jak dla mnie pisane ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz takie książki, to zdecydowanie dla Ciebie :0

      Usuń