wtorek, 31 stycznia 2017

Czytelnicze podsumowanie miesiąca - styczeń

Styczeń jest pierwszym miesiącem roku. Jak sama nazwa wskazuje styka stary rok z nowym. Jestem ciekawa jak udał Wam się ten styczny lub stykający miesiąc. Mnie chyba nie poszło tak źle. Ale sami zobaczcie.


Tyle udało mi się przeczytać w styczniu:

Nie - Góra Konrad 

Okładka książki Suknia Księga ogni - Borodale Jane  

Po prostu zabijałem - Górski Artur 

   


Baśniowe ścieżki - Pelc Sabina

Przeczytanych:
- książek - 15
- stron ogółem - 4218
- stron dziennie - 136

Najlepsza książka - nie mogę ograniczyć się do jednej; na uwagę zasługują: Księga ogni, P.S. I Like You, Suknia...
Największe rozczarowanie - z tych piętnastu, to chyba Lekcje Madame Chic - oczekiwania miałam zgoła inne

Wyzwaniowo:

6 komentarzy:

  1. Super wynik! Ja przeczytałam trochę mniej, Pozdrawiam! https://faanbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje styczniowe! Sporo książek przeczytałaś. chociaż nie w moim stylu, najprędzej po "Nie" bym sięgnął.
    Wszystkie moje 4 książki, które skończyłem, były wypożyczone z biblioteki. :P Brak czasu, brak czasu... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze czyta się książki skrojone specjalnie dla nas.

      Usuń
  3. Wspaniały wynik, mnóstwo fantastycznych przygód czytelniczych, takie miesiące mocno cieszą. :)

    OdpowiedzUsuń