wtorek, 12 kwietnia 2016

Komu zakładkę? Ciągle nowe wzory

Staram się być osobą dość kreatywną. Sama wykonuję co roku ozdoby na święta Bożego Narodzenia i Wielkiej Nocy. W tym roku wykonywałam również kartki wielkanocne.
Mam trochę czasu i mizerną rentę, do której z chęcią troszkę dorobię :)
Jestem totalnym molem książkowym i nie wyobrażam sobie życia bez zakładek do książek. I tutaj tkwi sedno sprawy. Dlaczego zakładka nie może być maleńkim dziełem "sztuki"? Może i oto przedstawiam Wam wytwór moich rąk:

Zakładki

Zakładka kluczyk
Zakładka kot
Zakładka róża
Zakładka kosogłos
Zakładka aniołek
Zakładka ważka
Zakładka motylek
Zakładka pióro

Zakładka love
Zakładka korona
 Zakładka listek
Zakładka gwiazda
 Zakładka sowa
Postaram się na bieżąco dodawać i odejmować zdjęcia
W obecnej chwili mogę wykonać zakładki z zawieszkami: aniołek (srebrny i złoty), motyl - kontur (złoty i srebrny), Love (złote), znak nieskończoności (srebrny), klucz (srebrny), słoń (srebrny), skrzydło (złote i srebrne), koniczyna (złota i srebrna), klucz wiolinowy (srebrny), elf (złoty), liść (stare złoto i srebrny), gwiazdka (srebrna), księżyc (srebrny), agrafka (srebrna), mandale (srebrne) - na życzenie prześlę zdjęcia zawieszek na maila :)

Zakładki z chwostem

czarna

 czerwona

 niebieska

 różowa

różowo-fioletowa
 zielona


Istnieje możliwość wykonania zakładek pod zamówienie z innymi kolorami chwostów

Bardzo proszę roześlijcie ten post do znajomych, udostępniajcie. Jeżeli jest ktoś zainteresowany kupnem takich zakładek, to proszę o kontakt mailowy - monweg@wp.pl
Wszystkim Wam z góry dziękuję :)

41 komentarzy:

  1. Bardzo ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ile kosztuje taka zakładka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem strasznym nerwusem, bez zdolności manualnych, pewnie nie dałabym rady zrobić nawet jednej zakładki :) Gdzie kupujesz akcesoria do ich wykonania, zwłaszcza te srebrne? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam w internecie (są specjalne strony) i kupuję... i robię :)

      Usuń
  4. O kartkach wielkanocnych coś wiem :) Teraz mogę podziwiać zakładki:) Masz cierpliwość! Cudne są, ale ja mam już całe pudełko różnych zakładek a używam jednej, góra dwóch, także się nie skuszę. Ale za to udostępniłam na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne. :)
    Sama kiedyś lubiłam robić kartki, ale cóż... Czasu brak. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, można zamówić jedną, bo bym coś od Ciebie miała. Takie coś ładnego na pamiątkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zakładki. Chwilowo nie potrzebuję, ale gdyby się to zmieniło, to się odezwę.
    Może warto przypiąć na Google+ ten post za górze? Może gdybyś zdradziła ceny, to zainteresowanie byłoby większe. Pewności nie mam, ale warto spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, ale na razie nie potrzebuję. Może jakbym kiedyś potrzebowała na prezent to będę pisać. :)
    Zapraszam do siebie na konkurs przedpremierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne! Szkoda, że ja zawsze gubię wszelakie zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są po prostu śliczne! :)
    Szkoda tylko, że te piękne zakładki nie sprawdzają się w torebce :( Zawsze gdzieś się zaczepi a to o klucze, czy coś innego i się wyciąga z książki.
    Ale nie umniejsza to ich uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie;) w jakiej cenie te metalowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jesteś zainteresowana/y to proszę o kontakt mailowy - monweg@wp.pl

      Usuń
  12. Bardzo ładne zakładki. Swego czasu zajmowałam się scrapbookingiem i decoupage, więc nieraz tworzyłam zakładki, ale teraz zupełnie brakuje mi czasu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne te zakładki :). Choć ja osobiście preferuję papierowe.

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak, skromności renty znam aż nadto!
    Ładne te Twoje małe zakładki, ja jednak wolę papierowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie zakładki giną szybciej niż gumki do włosów (te papierowe mam na myśli). Ale ta z Kosogłosem jest piękna !

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy i efektowny pomysł :) Gratuluje, pięknie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudowne zakładki.
    Mam jedną taką i jest świetna, chociaż mnie denerwuje, bo mi ciągle wypada :(
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    I przy okazji zapraszam na wydarzenie konkursowe
    https://www.facebook.com/events/1046947058721737/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale szalejesz z tymi zakładkami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jejku, jakie piękne! Ta różowa z chwostem <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja właśnie przygotowuję w pracy na Tydzień Bibliotek (8-15 V) wystawę z zakładkami do książek. Będą też Twoje :)

    OdpowiedzUsuń