sobota, 3 września 2022

Czytelnicze podsumowanie miesiąca - sierpień oraz skrót czterech miesięcy

O matko i córko! Ostatni raz podsumowałam nasze czytelnictwo w kwietniu czyli skończyłam na marcowym wpisie. Ależ mi się narobiło zaległości. Nie, nie będę wstawiać zdjęć wszystkich przeczytanych w tym czasie książek, bo strasznie długi byłby to post - odsyłam zainteresowanych do zakładki "Wyzwania 2022". Podsumuję czytelnictwo sierpniowe, a kwiecień, maj, czerwiec i lipiec potraktuję bardzo skrótowo i chyba tak będzie w porządku. Z resztą kto to czyta?


W kolejności ukazywania się na blogu, prezentujemy książki, o których opinie umieściliśmy w sierpniu - ja i niehalo. Kliknij w okładkę, a dowiesz się, co sądzimy na temat każdej z książek.

i

Przeczytaliśmy 16 książek (różnej grubości). Tym razem 9 (2718) książek należy do niehalo, ja przeczytałam tylko 7 (2414). Przekłada się to na 5132 stron, co daje 165 dziennie. 10 książek to egzemplarze recenzenckie, 2 od autora, 3 z półki i 1 z biblioteki.

W sierpniu najczęściej sięgaliśmy po książki z Księgarni Tania Książka i Państwowego Instytutu Wydawniczego. 

4 książki to literatura rodzima, a 12 zagraniczna (amerykańska 3, angielska 2, bośniacka 1, fińska 1, norweska 2, włoska 3).

Sierpniowy stosik urósł o 39,4 cm. A ile wynosi obecnie, o tym za chwilę :)

_______________

Teraz będzie skrót tego, co w liczbach na blogu od kwietnia do lipca się wydarzyło (czyli przez cztery miesiące). Ale się zapuściłam! Postaram się żeby to było ostatni raz!

Kwiecień
9 książek - 2936 stron czyli 99 dziennie - wszystkie egzemparze recenzenckie -  6 przeczytałam ja, 3 niehalo - czytana literatura: amerykańska 4, angielska 1, francuska 2, polska 2 - na czele wydawnictwa Literackie i Albatros - stosik 22,2 cm

Maj
10 książek - 2936 stron czyli 95 dziennie - 9 egzemplarzy recenzenckich i 1 z półki - przeczytaliśmy z niehalo po 5 książek - literatura w maju: amerykańska 1, angielska 2, chilijska 1, francuska 2, irlandzka 1, polska 3 - tym razem najczęściej sięgaliśmy po wydawnictwa Noir sur Blanc i Marginesy - stosik urósł o 24,7 cm

Czerwiec
9 książek - 2954 stron czyli 98 dziennie - wszystkie egzemplarze recenzenckie - 6 przeczytał niehalo, a ja tylko 3 - literatura: amerykańska 3, angielska 1, francuska 1, grecka 1, norweska 1, polska 2 - zdecydowanie na czele Wydawnictwo Literackie - stosik 24,9 cm

Lipiec
10 książek - 3295 stron czyli 106 dziennie - 3 książki z półki, 7 egzemplarzy recenzenckich - 6 książek przeczytałam ja, 4 niehalo - czytana literatura: amerykańska 4, polska 2, włoska - 4 - najczęściej czytaliśmy książki wydawnictw Albatros i Czytelnik - stosik 25,1 cm

Stosik, a raczej stosisko po ośmiu miesiącach wynosi 219 cm

Cały czas można sie przyłączyć do wyzwania Abecadło z pieca spadło... Zapraszam :)

Do zobaczenia w kolejnym, wrześniowym podsumowaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz