poniedziałek, 1 stycznia 2018

Czytelnicze podsumowanie roczne

Skończył się 2017 rok. Nie będę go żałowała, bo był dla mnie średnio dobry. Nie , nie czytelniczo - choć i tutaj mogłoby się skończyć lepiej (poprzedni rok był pod tym względem lepszy, przeczytałam więcej książek).


Życzę Wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku - zdrowia, szczęścia, pomyślności, spełnienia marzeń (nawet tych najbardziej niedorzecznych) oraz samych genialnych książek.


W starym roku przeczytałam:
- książek - 161
- stron - 57182
- stron dziennie - 156,66

Najlepsze książki 2017 roku według monweg:

  
     Jak podróżować z łososiem Znalezione obrazy dla zapytania smażone zielone pomidory           

Jestem ciekawa jakie książki Wam się najbardziej spodobały. Może będę miała kolejne inspiracje czytelnicze.

A tak poradziłam sobie z wyzwaniami:
Jedne wyzwania poszły mi lepiej, inne gorzej - jak w życiu. W Nowym Roku też zamierzam się zmierzyć z kilkoma... czy kilkunastoma...

Zapraszam zainteresowanych do przystąpienia do wyzwań przeze mnie prowadzonych: Bibliotecznego oraz Czytamy nowości. Czekam na Was!

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia i wzajemnie! Piękny wynik! Oby tak dalej w 2018!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wśród twoich najlepszych książek minionego roku znajduja sie 3 ktore mam na swojej czytelniczej liscie. Moze w nowym roku uda mi sie je przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  3. Wynik godny pozazdroszczenia. U mnie w 2017 roku tendencja spadkowa :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam kilka z nich. Lolita to chyba dla mnie nr z tych przez ciebie podanych. Rozczarowałam się "Opowieścią podręcznej", ale to oczywiście wartościowa książka. Lema też sobie cenię. I Rice - wiadomo. :)

    OdpowiedzUsuń