sobota, 30 grudnia 2017

Czytelnicze podsumowanie miesiąca - grudzień

Uwaga! - rusza nowa edycja wyzwań: Bibliotecznego oraz Czytamy nowości - zapraszam do przyłączenia w odpowiednich zakładkach.

Minęły święta... jutro sylwester... za chwilę minie cały rok. Dzisiaj czas na podsumowanie czytelniczo-wyzwaniowego grudnia. Za kilka dni pojawi się podsumowanie całego roku, na które już teraz zapraszam. 


A oto książki, które udało mi się przeczytać w ostatnim miesiącu roku:

  

   

Podtrzymując wszechświat  

 



Przeczytanych:
- książek - 10 i jeden kalendarz
- stron 3094 czyli dziennie około 1oo

Wyzwaniowo wygląda to następująco:

Koniec roku, a ja wciąż nie przyzwyczaiłam się do takiej ilości zer. Może w nowym roku przywyknę. Z resztą nikt nie jest doskonały - prawda?

Zapraszam Was także tutaj na kartki, zakładki, bransoletki... czyli na drugi mój blog.

2 komentarze:

  1. Dobry wynik! Mnie się nie udało dokończyć 2 wyzwań. Jedno sobie odpuściłam ze względu na blogerkę prowadzącą wyzwanie, która podeszła do tematu lajtowo - wyzwanie ogłosiła, ale linków nie chciała zamieszczać, tylko informację, czy udało się zaliczyć dany poziom...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale duzo wyzwań. Ja juz sobie kilka wyzwan zaplanowalam na Nowy rok, uwielbiam wyszukiwanie tytułów i dopasowywanie ich do haseł

    OdpowiedzUsuń