sobota, 23 grudnia 2017

Życzenia... oraz informacyjnie

Witam moich "czytaczy i zaglądaczy" :)
Mimo że na blogu pojawiła się  ankieta (zagłosujcie!), to postanowiłam popełnić ten post, aby dowiedzieć się, czy znajdą się chętni do wzięcia udziału w wyzwaniach przeze mnie prowadzonych: Bibliotecznym oraz Czytamy nowości w nowym roku.
Jestem ciekawa ilu uczestników (jeśli w ogóle) będzie w kolejnym roku? Ile osób będzie chciało się jeszcze bawić?
Od siebie dodam tylko - zgłaszajcie się, bo warto. Na koniec każdego wyzwania przewidziane są nagrody książkowe dla osób, które przeczytają największą liczbę książek.
Zapraszam!!!

A ponieważ jutro już zaczynają się święta, więc:


I jeszcze - zaczytanych świąt :)

Do "zobaczenia" po przerwie świątecznej :)

7 komentarzy:

  1. A jak ktos bedzie oszukiwal w przeczytanych ksiazkach? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba udowodnić pokazując link do recenzji, lub chociaż notki np. na Facebooku (jeśli nie posiada się bloga).

      Usuń
  2. Dziękuję . Radosnych ,obfitych w interesujące spotkania świąt i wszelkiej pomyślności w nowym 2018 roku :-) Niestety czasu na czytanie mam niewiele i czytam tylko te tematycznie interesujące mnie książki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wchodzę w to :D Chętnie się będę bawiła w takie wyzwania, bo często nie wiem, co chcę czytać, a tak to mam przynajmniej jakieś wytyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Liczyłam na Ciebie :) Zaraz dopiszę Cię do odpowiednich zakładek.

      Usuń