środa, 1 kwietnia 2020

Abecadło z pieca spadło... - kwiecień - czwarta litera

1 kwietnia, ale u mnie nie będzie prima aprilis. Jest poważnie, bo i sytuacja na świecie jest bardzo poważna. 
#zostańwdomu nabiera nowego znaczenia, bo zaczynamy się po prostu zwyczajnie bać. Niektórzy mają problem z wysiedzeniem kilku dni, a co tu mówić o tygodniach, które jeszcze przed nami.
#zostańwdomu zaczyna kojarzyć nam się z wykonywaniem zajęć, których nie robiliśmy od lat. Każda aktywność, nawet bez aktywności fizycznej jest dobra, a i ta fizyczna jest bardzo ważna. A ja dodatkowo rysuję, więc ćwiczę nadgarstek a zainteresowanych zapraszam na mój drugi profil instagramowy > tutaj 

A teraz powód, dla którego się tutaj dzisiaj spotykamy - podsumowanie marcowego wyzwania. Nie jest źle, ale myślałam, że Wasze osiągnięcia w tym miesiącu będą lepsze. Najważniejsze jednak, że się bawimy dalej. W marcu przeczytałyśmy 19 książek na literę S.



Oto książki, które cieszyły się Waszą atencją w marcu:

Biblioteczka u Rudej


Ejotek




Martucha


i ja - monweg

Wszystkim Wam bardzo dziękuję, ale największe gratulacje należą się Ejotkowi - 5 książek i Iwonie - 4 książki.

Bardzo proszę o oznaczanie przeczytanej książki w ramach wyzwania:

#wyzwanieabecadłozpiecaspadło

Czas ogłosić bohaterkę kwietniowego czytania:


T

Sądzę, że nie jest źle. Na tę literę jest naprawdę dużo książek. Losowanie i tym razem okazało się dość łaskawe.
Życzę Wam przyjemnego czytania :)

Linki wraz z tytułem i autorem przeczytanej książki wrzucajcie w komentarzu pod tym postem.

Wszystkie Wasze książki przeczytane w ramach wyzwania i linki do podsumowań > tutaj

Dodam, że można się przyłączyć w każdej chwili. Zapraszam.


20 komentarzy:

  1. Literkę T mam jedną w planie kwietnia, więc zaliczenie pewne :) Czy coś się uda wrzucić dodatkowo - zobaczymy :)
    pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Ciebie to ja się nie martwię 😉

      Usuń
    2. :) podnosisz mnie na duchu :)

      Usuń
    3. Oj tam, oj tam, po prostu wiem :)

      Usuń
    4. To wiesz więcej niż ja :) Ja zawsze mam stresa... Ale choć tym razem T w planie to się nie martwię :)
      Ja w Ciebie też zawsze wierzę, że dasz radę u mnie :)

      Usuń
    5. W tym miesiącu naprawdę nie będzie wcale tak łatwo.

      Usuń
  2. Na razie nic mi nie przychodzi do głowy, a Ty masz jakiś tytuł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przejrzeć 😊

      Usuń
    2. Madzia, stań przed półkami, T jest łatwe i sporo można znaleźć. Jak mi się przypomnisz jutro smsem to zerknę coś u siebie. Albo wejdź sobie na LC na swoją półkę posiadam i ułóż alfabetycznie :)

      Usuń
    3. Co racja, to racja. Madziu jestem pewna, że coś znajdziesz :)

      Usuń
  3. Ja to jestem ciekawa, jak będzie wyglądało wyzwanie, jak wypadnie literka Y. :P
    Pomistrzowsku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Litera "Y" nie będzie brana pod uwagę. Chyba, że bardzo będziecie chciały ;)

      Usuń
  4. To będą piękne święta - Karolina Wilczyńska
    http://czytelnicza-dusza.blogspot.com/2020/04/karolina-wilczynska-to-beda-piekne.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak dziś jemy. Biografia jedzenia – Bee Wilson
    https://atramentowomi.blogspot.com/2020/04/prawda-o-jedzeniu.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Tajemnica Black Rabbit Hall - Eve Chase
    https://czytelnicza-dusza.blogspot.com/2020/04/eve-chase-tajemnica-black-rabbit-hall.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    oto pierwsze dwie recenzje:

    „To jedno spojrzenie” Dorota Mili
    https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4819854/to-jedno-spojrzenie/opinia/58027229?#
    s.516

    „Ta jedna miłość” Dorota Mili
    https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4864241/ta-jedna-milosc/opinia/58027875?#
    s.540

    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna:

    „Taki piękny dzień” Melania Mazzucco
    https://lubimyczytac.pl/ksiazka/50628/taki-piekny-dzien/opinia/58029865?#
    s.520

    OdpowiedzUsuń
  9. Toskania, że Mucha nie siada - Anna Mucha
    https://czytaniaczas.blogspot.com/2020/04/anna-mucha-toskania-ze-mucha-nie-siada.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko morze zapamięta - Monika Oleksa
    https://poczytajka594822357.wordpress.com/2020/04/27/tylko-morze-zapamieta-monika-a-oleksa/

    OdpowiedzUsuń