niedziela, 1 maja 2016

Czytelnicze podsumowanie miesiąca



Czy odczuwacie, że czas w zastraszającym tempie gna naprzód? A może to tylko przypadłość osób starszych? Nie wiem kiedy trzydzieści dni kwietnia minęły. Zaczęła się wiosna i teraz już ją widać. Dzisiaj cały dzień przesiedziałam na świeżym powietrzu i ogłosiliśmy otwarcie sezonu grillowego.
Mam zamiar leniuchować całą majówkę :) Oczywiście z książką w dłoni.

A takie oto książki udało mi się przeczytać w kwietniu:

Upadła świątynia - Węcławek Dominika Życie i śmierć Raven  
Drugi pocałunek Gity Danon Okładka książki Dwa do jeden Rozmowa trwa dalej - Honet Roman
Zimowe Panny Fatum i furia Dzieci Abrahama - Littell Robert  
Okładka książki Na krańcach luster Zdążę cię zabić Okładka książki Stół króla Salomona
Okładka książki Czy wspominałem, że Cię potrzebuję? Tylko ty  Before. Chroń mnie przed tym, czego pragnę - Todd Anna
Czytaliście coś z tego, a może macie ochotę? Napiszcie :)

Wyzwań ci u mnie dostatek :) Oto jak z nich wybrnęłam/lub nie:
Jak co miesiąc chętnych zapraszam do przyłączenia się do facebookowej grupy Czytamy prozę amerykańską. 
Przypominam, że możecie obejrzeć, udostępnić... i kupić zakładki > tutaj 
Możecie spróbować "zaprojektować" zakładkę, a postaram się ją dla was zrobić. Zapraszam.
A jak wam poszło w kwietniu. Napiszcie i pochwalcie się :)


9 komentarzy:

  1. Rewelacyjny wynik! Bardzo dużo czytasz. Czytałam jedynie Orwella, ale w tym miesiacu popatrzyłam u Ciebie kilka tytułów, z którymi sama chciałbym się zapoznać. Pozdrawiam i równie udanego zaczytanego maja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny wynik! Bardzo dużo czytasz. Czytałam jedynie Orwella, ale w tym miesiacu popatrzyłam u Ciebie kilka tytułów, z którymi sama chciałbym się zapoznać. Pozdrawiam i równie udanego zaczytanego maja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam. Od razu rewelacyjny :)
      Ciekawa jestem tych tytułów, które wypatrzyłaś.

      Usuń
  3. Powieść E.Maskame! Drugi tom! Ja czekam, aż przyjdzie do mnie kiedyś z book tour ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow niezłe masz tempo :) ja w tym m-cu sporo dziecięcych przeczytałam a swoich to nie wiele w porównaniu do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie udało mi się wybrnąć ze wszystkich wyzwań, niestety...

      Usuń
  5. Moniu, oczywiście, że Cię nie skreślę z moich wyzwań.
    Mi też nie idzie realizowanie zamiarów tak jakbym chciała, a Ty widzę masz o wiele więcej wyzwań niż ja!
    Ja z zielonych znalazłam mnóstwo tytułów, a czytanie kompletnie mi nie szło. Na dobre utknęłam na książce Anny Grzyb... co zaczynam czytać to zasypiam, ale postawiłam sobie za punkt honoru przeczytanie jej do końca.

    Czekam już na wakacje, te dwa miesiące zlecą szybciej niż się spodziewam, a potem mnóstwo czasu dla siebie. Zamierzam wyspać się jak należy, nadrobić zaległości w czytaniu, jak chociażby "Mini czelendż", z którego nie przeczytałam jeszcze nic i chcę więcej czytać polskich autorów do "Polacy nie gęsi".
    Nie mogę się już doczekać tych wakacji.

    P.S. Dzięki za książkę od Ejotka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z różowym mi też nie po drodze... niby książki mam, ale to chyba nie ten czas na ich tematykę.

    OdpowiedzUsuń