poniedziałek, 2 maja 2016

Wyzwanie Kiedyś przeczytam 2016 - czwarta dwunastka

Trzeci stos już za mną. Dzisiaj prezentuję czwarty :)

  1.  Brat bies - Marek Weiss
  2. Czarownica - Anna Litwinek
  3. Historia pszczół - Maja Lunde
  4. Master - Olgierd Świerzewski
  5. Najszczęśliwsza dziewczyna na świecie - Jessica Knoll
  6. Program, część 0. Remedium - Suzanne Young
  7. Sedinum - Leszek Herman
  8. Serce w kawałkach - Kathrin Lange
  9. Serce ze szkła - Kathrin Lange
  10. Zazdrośnice - Eric-Emmanuel Schmitt
  11. Ziemia kobiet - Sandra Barneda
  12. Ziemia niczyja - Jan Waletow

Ktoś z Was czytał, a może ma ochotę przeczytać? 

3 komentarze:

  1. Czytałam 'Serce ze szkła' i 'Serce w kawałkach'. Byłam bardzo zadowolona. 'Najszczęśliwsza dziewczyna..' mnie zaskoczyła. Na półce czeka 'Czarownica' oraz 'Master'. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety żadnej z tych pozycji nie czytałam, ale stosik piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze żadnej książki z powyższego stosu, ale na pewno przeczytam "Zazdrośnice", które napisał Eric-Emmanuel Schmitt. Przeczytałam prawie wszystkie jego książki - ze zmiennym skutkiem, bo jedne były bardzo ciekawe, a innych wręcz nie mogłam doczytać do końca. Zobaczymy, jak będzie w przypadku "Zazdrośnic" :)

    OdpowiedzUsuń