poniedziałek, 2 maja 2016

Podsumowanie kwietnia w wyzwaniach

Kwiecień w Wyzwaniu Bibliotecznym

Kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata... W wyzwaniu też pomieszał, poplątał, poprzeplatał i to przełożyło się na dość słaby wynik. Ale mamy już maj, więc cieplej, jaśniej i więcej się chce. Mam nadzieję, że Wasze i moje majowe osiągnięcia czytelnicze będą lepsze.

Wszyscy przeczytaliśmy 26 książek. Gratuluję wszystkim :)

Jesteście ciekawi pewnie, kto ile przeczytał. Oto Wasze wyniki:
  • ·        Joly_fh – 13
  • ·        Marta – 3
  • ·        Monalisap – 6
  • ·        Monweg – 1
  • ·        Sylwia – 3

Na szczególną pochwałę zasługuje znów Joly_fh. Gratuluję liderko :) 

Dokładne zestawienie z tytułami w zakładce Wyzwanie Biblioteczne 2016

Bardzo ułatwi mi wpisywanie Waszych osiągnięć, gdy zastosujecie taki schemat zapisu: Wariant, tytuł, autor i link do recenzji.


Zapraszam do przyłączenia się do zabawy. Czekamy właśnie na Ciebie!


Kwiecień w Wyzwaniu Czytamy klasyków

Wiedziałam, że kiedyś nastąpi taki czas, jak teraz. Niestety tylko ja przeczytałam dwie książki: Folwark Zwierzęcy George'a Orwella i Listonosz Charlesa Bukowskiego.
Pozostaje mi mieć nadzieję, że w maju będzie lepiej.


Szczegółowy spis wszystkich książek przeczytanych w ramach wyzwania od początku jego trwania w zakładce Wyzwanie Czytamy klasyków

Po raz kolejny zapraszam wszystkich zainteresowanych (choć nie mam zbyt wielkich nadziei), nawet tych, którzy tylko od czasu do czasu czytają klasyki. Im nas jest więcej, tym przyjemniej. Nie ma kar, nie wykreślam z listy, czytanie ma być wszak przyjemnością. Można się zgłosić w każdej chwili w zakładce Wyzwanie Czytamy klasyków.

Bardzo ułatwi mi wpisywanie przeczytanych przez Was książek, stosowanie następującego szablonu: Tytuł, autor i link do recenzji. Z góry bardzo dziękuję.

Linki przeczytanych książek umieszczajcie w zakładce Wyzwanie Czytamy klasyków.

W razie wątpliwości, pisz do mnie – monweg@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz