niedziela, 1 września 2019

Czytelnicze podsumowanie miesiąca - sierpień

Sierpień miałam w sumie kiepski. Co prawda udało mi się na kilka dni wyskoczyć nad morze, ale później położyło mnie paskudne zapalenie oskrzeli. Bite trzy tygodnie mnie trzymało, a kaszel pozostał i trochę ze mną jeszcze będzie. Mimo tego udało mi się przeczytać kilka książek. Niestety nie wszystkie doczekały się na razie opinii, ale postaram się szybko nadrobić. 


A oto książki, które udało mi się opisać (kliknięcie w okładkę przekieruje was do recenzji).

 
 
 
 

Przeczytałam 9 książek - stron 3678, czyli dziennie (tylko) 118.

Mój stos wzrostowy z miesiąca na miesiąc rośnie. W sierpniu powiększył się o 26 cm. Od początku roku przeczytałam 219,5 cm.

Na postępy w wyzwaniach zapraszam tutaj

Zainteresowanych zapraszam do udziału w wyzwaniu Czytamy nowości

Podzielcie się, jak bardzo zaczytany był wasz sierpień :)

4 komentarze: