piątek, 20 września 2019

W świecie Łowców - Ewa Olchowa - mój patronat

Wielkimi krokami zbliża się mój patronat :)
Pamiętacie powieść Ewy Olchowej Wychodząc z ukrycia? A może czytaliście? Teraz będziecie mieli niesamowitą przyjemność przeczytania drugiej części sagi Zrodzona, W świecie Łowców.
Jak tym razem potoczą się losy nastoletniej Rose? Ja już wiem, a jeśli jesteście ciekawi to...

premiera 8 listopada


SAGA ZRODZONA to porywająca historia o dojrzewaniu, przyjaźni i miłości. Osadzona w świecie fantastyki, łączy w sobie znamiona romansu i grozy.

W ŚWIECIE ŁOWCÓW – 2 CZĘŚĆ SAGI ZRODZONA

Stało się. Ziściły się Twoje najgorsze obawy.
Wchłonął Cię świat Łowców, a wraz z nim nadszedł czas próby.
Walczysz o przetrwanie i odkrywasz brutalną prawdę o ich kręgu, w którym nie ma litości dla nikogo – nawet dla swoich.
Co wyniknie ze spotkania z Łowcami?
Czego dowiesz się o nich i o samej sobie?
Jakiego wyboru dokonasz?
Miłość czy życie…

Przenieś się do świata ŁOWCÓW & LUMINATÓW.

EWA OLCHOWA urodziła się w 1985 r. w niewielkiej miejscowości w północno-zachodniej części Polski, jako czwarte dziecko ośmioosobowej rodziny. Zakochana w książkach i filmach fantasy, postanowiła w 2010 r. rozpocząć swoją własną przygodę z powieścią. Obecnie mieszka w Poznaniu wraz z mężem i dwójką wspaniałych dzieci, gdzie pracuje nad kolejnymi częściami sagi ZRODZONA.

FRAGMENT:
PROLOG
Powoli odwracałam się w jego kierunku, a moje serce zamierało. Jego twarz była nieodgadniona, inna, daleka. Jakby zabierał mi dostęp do tej części siebie, którą niedawno podarował mi razem ze swoimi sekretami...

...chcesz czytać dalej - oto link do ciągu dalszego:


STRONY INTERNETOWE:
www.ewaolchowa.com – na tej stornie można nabyć 1 i 2 część sagi Zrodzona oraz przeczytać informacje o mnie i o książce.


Premiera będzie miała miejsce 8 listopada 2019 r. a przedsprzedaż jest planowana na połowę października, jednakże książki będą wysyłane dopiero w przededniu premiery, a e-book będzie dostępny w dniu premiery.


2 komentarze: