sobota, 30 października 2021

CzaroMarownik 2022

 

CzaroMarownik 2022

Autorki tekstów: Elżbieta Czerwińska, Agnieszka Fiedorowicz, Renata Nikonowicz, Anastazja Substelna

Wydawnictwo Kobiece

ISBN 978-83-67014-18-2

Wielkimi krokami zbliża się Nowy Rok. Tak, dobrze czytacie. Zostały dwa miesiące. Najwyższy czas aby zaopatrzyć się w nowy kalendarz na tę okoliczność, bo stary odejdzie niedługo do lamusa. Dzisiaj więc nie będzie opinii o żadnej powieści, ani zbiorze opowiadań, ani reportażu. Dzisiaj będzie o absolutnie fenomenalnym terminarzu.


Z CzaroMarownikiem stykam się nie pierwszy raz. Kiedyś nasze drogi krzyżowały się co rok, ale ostatnio coś nam przeszkadzało. Teraz dzięki współpracy z Księgarnią Tania Książka ten wyjątkowy kalendarz trafił w moje ręce i wiedzcie, że bardzo się z tego faktu cieszę. Postaram się w kilku zdaniach przekonać was do zaopatrzenia się właśnie w taki terminarz na nadchodzący rok.


Zacznę od szaty graficznej, bo w końcu jest to coś, co jako pierwsze rzuca nam się w oczy. Kalendarz posiada piękną, twardą okładkę; jest szyty i ma tasiemkową zakładkę. Już od pierwszego spojrzenia wiadomo, że mamy do czynienia z tworem iście magicznym – sami spójrzcie: te dłonie, planety, znaki zodiaku, gwiazdy, kamienie – jest magia… Wydawnictwo się postarało, naprawdę, całość zajmuje aż 262 strony! A co w środku? O tym dalej…


CzaroMarownik rozpoczyna się skróconym kalendarzem na rok 2022, następnie mamy tabele magicznej wiedzy – bardzo przydatne żeby poruszać się sprawnie po stronicach kalendarza. I już za moment ruszamy z kopyta, bo oto przed nami otwiera się magiczny Horoskop na 2022 rok, a w nim same dobre rady dla każdego znaku zodiaku. Tuż po nim zaczyna się bardzo czytelny kalendarz, gdzie na jednej stronie zostały umieszczone dwa dni. Miejsca jest dużo, więc wystarczy go na naprawdę sporo notatek. Spokojnie zmieścimy wszystkie umówione spotkania czy wizyty.


Dodatkowo co drugą kartkę mamy pewien bonus – i myślę tutaj o typowych książkoholikach, czyli o osobach takich jak ja. Przepadłam na kilka chwil, jak wzięłam ten kalendarz w ręce, bo musiałam oczywiście wszystko od razu przeczytać. To co tu mamy? Sporo różności w większości magicznych. Są rytuały, praktyki i zaklęcia. Medytacja, afirmacja, talizmany, a nawet magiczny ołtarz. Znalazło się też miejsce dla bardziej przyziemnych spraw, takich jak: olejki do ciała, zioła, świece, kadzidła czy aromaterapia. Dla bardziej zaawansowanych jest krótko o kartach tarota, wróżeniu ze szklanej kuli czy z herbacianych fusów, a dla prawdziwych czarownic (czyli dla mnie) o ich świętach.


Zdaję sobie sprawę, że nie jest to publikacja dla każdej z was, ale chyba warto się zastanowić nad zakupem dla siebie lub dla kogoś bliskiego – dla siostry, przyjaciółki, koleżanki. Wiem, że rozmiar może nie jest zbyt poręczny, bo format A5 nie każdej kobiecie będzie pasował, ale obserwuję jakie torby noszą panie. Uwierzcie mi, na ulicach, do pracy, na zakupy nosi się duże, a nawet wielkie torby – to nie teatr, czy spotkanie wieczorne, gdzie zabiera się maleńką torebeczkę. Taki kalendarz więc zmieści się z powodzeniem w każdej torbie codziennej.


Nie pozostaje mi nic innego moje miłe panie, jak polecić wam najnowszy CzaroMarownik. Nie zwlekajcie, bo wyczerpie się nakład i będziecie później żałować. A uwierzcie mi, że warto się zaopatrzyć w ten naprawdę wyjątkowy, magiczny kalendarz, żeby towarzyszył nam w wydarzeniach nadchodzącego roku. Nie trzeba być czarownicą, aby zastosować trochę magii dla urody czy we własnym życiu. Zdecydowanie polecam.


monweg


CzaroMarownik znajdziecie na półce z kalendarzami w Księgarni Tania Książka


Dziękuję

4 komentarze:

  1. Mam swój egzemplarz. To będzie magiczny rok, taką mam nadzieję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby był magiczny Marto.
      Mam nadzieję, że CzaroMarownik zachwyca Cię co najmniej tak, jak mnie.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Bardzo pięknie, a na żywo jeszcze lepiej :)

      Usuń