wtorek, 3 grudnia 2019

Idzie nowe - Nowy rok - Nowe wyzwanie


Kochani. Postanowiłam od nowego roku wystartować z nowym wyzwaniem.

Ten post pojawia się dlatego, gdyż chcę się dowiedzieć, czy będą chętni. Jeśli nie zbierze się jakaś sympatyczna grupka, to zapomnę o tym pomyśle.




ABECADŁO Z PIECA SPADŁO...

i pomieszało literki...

A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż

Ś E Z I Ą R Ń U D Y N G Ę P L Ć A T Ź F K O B S J Ó C M Ż W H Ł 

Na czym będzie polegało nowe wyzwanie? Otóż będziemy czytać książki :) Dobra, dobra – już jestem poważna.

Czytamy w każdym miesiącu książki na inną literę alfabetu. Nie będziecie wiedzieli na którą, przed czasem. Zawsze 1 dnia miesiąca pojawi się na blogu informacja, jaka litera obowiązuje. Do zaliczenia wystarczy jedna przeczytana książka, a górna granica zależy od Was.

Żeby dołączyć do wyzwania należy jedynie prowadzić bloga/ mieć konto na LC/ publikować na FB lub na Instagramie i tam umieszczać opinię o przeczytanej książce [ja muszę jedynie zobaczyć link i zapoznać się z Waszym zdaniem na jej temat].

Czytasz książki papierowe, ebooki, słuchasz audiobooków - to wyzwanie dla Ciebie. 
Czytasz horrory, fantastykę, kryminały, a może książki dla młodszego odbiorcy... Przyłącz się!

Dodatkowy warunek – książki biorące udział w wyzwaniu muszą mieć minimum 150 stron.

Zachęta! Po upływie roku osoba, która przeczyta najwięcej pasujących książek i zaliczy wszystkie miesiące otrzyma nagrodę – bon podarunkowy na pewną kwotę do zrealizowania w Empiku lub Świecie Książki.

To co? Będą chętni?

16 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie przyłączę się do wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę 😁 Gdzie będziesz publikować? Jeśli na blogu, to poproszę o link.

      Usuń
    2. Na blogu - https://czytaniaczas.blogspot.com/

      Usuń
  2. Ja zdecydowanie będę chętna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na pokładzie. Jeszcze kilka osób i wyzwanie ruszy. Napisz, gdzie będą ukazywały się opinie i ewentualnie przyślij link.

      Usuń
  3. Nie wiem. Raczej po alfabecie bym się spodziewała, że czytamy książki pasujące do kolejnych liter alfabetu, a tak zostanie wykorzystanych tylko 12 liter...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie 12! Zostaną wykorzystane wszystkie, ale nie od razu.
      I będziemy czytać do liter, ale nie kolejno, bo byłoby za łatwo. Nawet ja nie będę wiedziała. Co miesiąc wylosuję kolejną literkę, więc dla mnie też to będzie niespodzianka.

      Usuń
  4. A już wiesz co będziemy musieli dopasować do tej literki? Czy to jeszcze niewiadoma?

    Wstępnie możesz liczyć moją łapkę w górze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tytuł. Tyle, że nikt (nawet ja) nie wie od jakiej literki zaczniemy zabawę :) Fajnie co?
      Nie ma żadnego wstępnie! - od razu wciągam Cię na listę :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę :)
      W takim razie czekaj na pierwszą literkę.
      Rozumiem, że będziesz publikować na blogu?

      Usuń
  6. Może i ja się skuszę. Zawsze lubiłam niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Moniko :) Liczyłam na Ciebie.

      Usuń
  7. Skąd będziesz mieć informację o tym co kto przeczytał? I jaka literka obowiązuje w tym miesiącu?

    OdpowiedzUsuń