poniedziałek, 1 października 2018

Podsumowanie wyzwań Bibliotecznego i Czytamy nowości - III kwartał

Zanim przystąpię do podsumowania mam dwie drobne informacje. 

Po pierwsze sprawa kontynuowania Wyzwania Bibliotecznego w przyszłym roku sama się rozwiązała. Ogłaszam więc, że wyzwanie potrwa tylko do końca tego roku.

Po drugie - bardzo Was proszę o przemyślenie czy macie ochotę brać udział w wyzwaniu Czytamy nowości kolejny rok. Z kwartału na kwartał wyniki są coraz gorsze i nie wiem czy przedłużać.
Bardzo możliwe, że właśnie tylko Nowościom dam jeszcze szansę. Proszę wyraźcie swoją opinię na ten temat w komentarzach - dziękuję.

Ponieważ skończył się kolejny kwartał, nadszedł czas na podsumowanie wyników uzyskanych w wyzwaniach, które prowadzę.


Nie mam do nikogo pretensji, bo sama w ramach tego wyzwania przeczytałam tylko jedną książkę. Jednak to, co się stało w ciągu tych trzech miesięcy (a raczej co się nie stało) wprawiło mnie w osłupienie. Można szczerze powiedzieć, że w ostatnim kwartale tylko jedna osoba poważnie podeszła do wyzwania i przeczytała 30 książek. Tą osobą jest nieoceniona Martucha, której jako pierwsza dziękuję i gratuluję. Kochana wiesz co robić, bo to nie jest Twój pierwszy raz :)


Zdecydowanie lepiej prezentuje się drugie moje wyzwanie. Tutaj w ciągu ostatnich trzech miesięcy w sumie przeczytaliśmy 105 książek (niestety gorzej niż we wcześniejszych kwartałach).
Wyzwanie ukończyło sześć osób:
  1. Ewelina - 20
  2. Iwona-w - 6
  3. Martucha - 27
  4. Melancholia - 15
  5. Monika - 7
  6. ja - monweg - 30
Sobie nagrody raczej nie mogę przyznać :) więc jasne jest, że tym razem najlepsza jest znów Martucha. Jesteś bezkonkurencyjna. Pojadą do Ciebie dwie nagrody książkowe.  
Co prawda Ewelina radziła sobie świetnie, ale odrobinkę jej zabrakło (masz jeszcze szansę na wygranie wyzwania, więc do dzieła). 


Jeszcze raz gratuluję.

1 komentarz: