niedziela, 30 września 2018

Czytelnicze podsumowanie miesiąca - wrzesień

Jutro zaczyna się październik, dziesiąty miesiąc roku. Dopiero witaliśmy 2018 a za moment będziemy go żegnać. Nie wiem gdzie się podziały te wszystkie dni, tygodnie, miesiące.
No, ale skoro kończy się wrzesień, to trzeba go podsumować. "Pochwalić się" ile książek przeczytałam i ile wyzwań udało mi się zaliczyć.
Zapraszam więc na podsumowanie czytelnicze września.


Moje półki wzbogaciły się o te tytuły:

  
 
 
 

Przeczytałam: 
- książek - 9
- stron - 3451, czyli dziennie - 115

A w wyzwaniach:
A jak Wam upłynął wrzesień? Czy jakieś ciekawe książki wpadły w Wasze ręce?

6 komentarzy:

  1. Nie liczyłam swoich książek z września, ale niespecjalnie było, bo nie zdążyłam wyczytać całego stosu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie zdążyłam. Teraz powinno być lepiej, bo pogoda jesienna sprzyja czytaniu.

      Usuń
    2. Zauważyłam to ;) Ale i tak stosiki puchną.

      Usuń
    3. Puchną, kurczę, puchną...

      Usuń
  2. Gratuluję wyników :) u mnie wrzesień też był dość zaczytany :)

    OdpowiedzUsuń