poniedziałek, 12 listopada 2018

Dwór cierni i róż. Książka do kolorowania


Autor – Sarah J. Maas
Tytuł – Dwór Cierni i Róż. Książka do kolorowania
Tytuł oryginału – A Court of Thorns and Roses Colouring Book
Przekład – Jakub Radzimiński
Wydawnictwo Uroboros
Grupa Wydawnicza Foksal
ISBN 978-83-280-5832-3


Myślicie, że kolorowanki są tylko dla dzieci. Nic bardziej mylnego. Od kilku lat rynek wydawniczy dba też o starsze „dzieci”, czyli o dorosłych. Dzięki temu przypomniałam sobie jak to było, gdy byłam młodsza. Dzisiaj posiadam już całkiem liczną kolekcję kolorowanek i kilka pudełek naprawdę niezłych kredek. Po tym wstępie nikt się nie zdziwi, że przyszła dzisiaj pora na książkę do kolorowania.


Niedawno, dzięki uprzejmości Wydawnictwa Uroboros, wpadła mi w ręce przepiękna publikacja. Jest to książka do kolorowania dla dorosłych Dwór cierni i róż. W książce tej możemy podziwiać cudne ilustracje, których autorami są: Charlie Bowater, Adrian Dadich, Yvonne Gilbert, John Howe, Craig Phillips.


Książka do kolorowania, o której mowa to zapierająca dech w piersiach sceneria bestsellerowej serii Sarah J. Maas. Jeżeli lubicie „bawić się” kredkami, to zdajecie sobie sprawę, jakie odczucia towarzyszą podczas ożywania czarno-białych ilustracji. Jak nabierają powoli koloru i kształtu. Jak kolejno powstaje cała barwna historia.


Książka składa się z fragmentów, które fani Sarah J. Maas zapewne znają z jej powieści. Każdy z zamieszczonych fragmentów został opatrzony bogatą, precyzyjną i wcale nie tak łatwą do pokolorowania ilustracją.


Kolorowanka stanowi wspaniały sposób na relaks po stresującym dniu. Tego typu publikacje, pobudzają wyobraźnię i rozwijają kreatywne myślenie. Jestem pewna, że świetnie nada się na prezent, a Boże Narodzenie już tuż tuż – więc pomyślcie.


Z tą kolorowanką bardzo przyjemnie spędziłam czas. Jak zawsze, bawiłam się wyśmienicie i podziwiałam cudne ilustracje. Książka zdecydowanie dla licznych miłośników cyklu amerykańskiej autorki powieści młodzieżowych i dla pasjonatów kolorowania.


Jak myślicie, co jeszcze mogę od siebie dodać... Niewiele. Życzę wam wszystkim przyjemnej rozrywki, bo nie samym czytaniem człowiek żyje i troszeczkę odpoczynku od książek też się przyda. Książkę do kolorowania Dwór cierni i róż polecam.

Dziękuję


Książka bierze udział w wyzwaniach:
Czytelnicze igrzyska, Dziecięce poczytania, Olimpiada czytelnicza – 96 stron, Przeczytam 52 książki w 2018 roku – 105/52, Przeczytam tyle, ile mam wzrostu – 0,8 = 15,8 cm, W 200 książek dookoła świata – Stany Zjednoczone, Wyzwanie Czytamy nowości

2 komentarze:

  1. Nie znałam Cię, Moniko, od tej malowniczej strony. I te pudełko kredek... Ja jednak pasuję.

    OdpowiedzUsuń