sobota, 4 listopada 2023

Moje zdobycze targowe

Jeszcze jeden wpis potargowy. Muszę się przyznać bez bicia, że w tym roku poszalałam. Książki same wpadały do mojej torby, a pieniądze wypadały z mojego portfela. Nawet Ejotek, która mi towarzyszyła nie potrafiła być głosem rozsądku.

Wydawnictwa: beYa, Literackie, Marginesy, Media Rodzina, Otwarte, Skarpa Warszawska, W.A.B., WAM, Znak
Autorzy: Małgorzata Oliwia Sobczak, Ewa Przydryga, Wojciech Chmielarz, Tomasz Patora; Monika Białkowska, Wojciech Tochman, Michał Śmielak, Marek Krajewski, Magda i Piotr Mieśnik, Katarzyna Kubisiowska, Emilia J. Lee

W przyszłym roku muszę się ogarnąć, albo zrobić sobie listę, według której będę mogła coś kupić - i nic ponad to. Będę uczyła się wytrwałości, cierpliwości i czego tam jeszcze. Będzie ciężko, ale chyba każdy książkoholik mnie zrozumie.

Wydawnictwa: Bukowy Las, Lucky, Luna, Mięta, Vectra, Vesper
Autorzy: Anna M. Brengos, Magda Stachula, Weronika Umińska, Mieczysław Gorzka, Sylwia Biel, Joanna Tekieli, Robert McCammon

Zbawieniem okazał się dla mnie punkt pakujący książki @tantispl i możliwość wysłania praktycznie na miejscu @inpostpl
Potraficie sobie wyobrazić podróż pociągiem z taką ilością książek?

Wydawnictwa: Bellona, Czarna Owca, Flow, Prószyński i S-ka, Vectra, WAM, Ars Restituta
Autorzy: Mateusz Jańta, Maciej Wasilewski, Phillippe Crocq i Jean Mareska, Sosuke Natsukawa, John Bradshaw, Przemysław Wilczyński, Franciszek J. Klimek

Pozdrawiam wszystkich niepoprawnych ksiażkomaniaków. Pochwalcie się w komentarzu jakie książki zasiliły Wasze półki (niekoniecznie po Targach).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz