środa, 4 kwietnia 2018

Podsumowanie wyzwań: bibliotecznego i czytamy nowości - I kwartał

Skończył się I kwartał 2018 roku, więc nadszedł czas na podsumowanie wyzwań przeze mnie prowadzonych.


Wyzwanie Biblioteczne ukończyły cztery osoby:
  1. Dominika - 2
  2. Martucha - 21
  3. Poligon Domowy - 17
  4. monweg - 1
W sumie przeczytałyśmy 41 książek.

Najlepsza okazała się Martucha, ale po piętach deptała jej Poligon Domowy. Gratuluję dziewczyny.



Wyzwanie Czytamy nowości ukończyło 10 osób:
  1. Daria - 23
  2. Ewelina - 46
  3. Iwona - 16
  4. Justyna - 1
  5. Martucha - 24
  6. Melancholia codzienności - 12
  7. Monika - 13
  8. Poligon Domowy - 18
  9. Wiedźma - 2
  10. monweg - 28
Razem przeczytaliśmy 183 książki. Brawo!

Bezkonkurencyjna okazała się Ewelina, ale gratuluję wszystkim uczestnikom.

Bardzo proszę obie dziewczyny: Martuchę i Ewelinę aby wybrały sobie książki z zakładki "Do wygrania i do kupienia" i kontakt e-mailowy na monweg@wp.pl


Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to ciągle można przyłączyć się do obu wyzwań. Zapraszam :)

6 komentarzy:

  1. Juuuhuuuu! Już dawno nic nie wygrałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, nie spodziewałam się! Już piszę @.
    Gratulacje dla pozostałych zaczytanych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygrywającym.

    ps - nie wiem czemu ale twoje wpisy nie pojawiają się na panelu głównym w blogosferze i nie jestem w stanie śledzić twoich wpisów - pierwszy raz coś takiego mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam kilka takich blogów. I również nie wiem skąd to się bierze.

      Usuń
  4. Chyba moje wpisy się nie pojawiły. Komentarze. Bo podesłałem linki do recenzji wyzwaniowych. Hmmm. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma też nic w spamie, więc chyba po drodze zaginęły :)

      Usuń