sobota, 1 czerwca 2024

Abecadło z pieca spadło... - szósta litera wyzwania i podsumowanie maja

1 czerwca. Chyba wszystkie pamiętacie żeby złożyć życzenia swoim pociechom. Nie mam wątpliwości. To ta druga płeć ma kłopoty z zapamiętywaniem dat. Ale nie o tym...

Jeżeli oprócz Was ktoś jeszcze zagląda na te dogorywające blogi to składam najserdeczniejsze życzenia wszystkim dzieciom - obojętnie ile mają lat. Dobrego życia :) 

A teraz najważniejsza sprawa - wyzwanie!


Czas sprawdzić jak poszło nam majowe czytanie.


Edyta
Tajemnica domu Uklejów - Aneta Jadowska

Ejotek
Agatha Christie - Morderstwo w zaułku
Aleksandra Rak - Jaśminowe babeczki
Anna Sakowicz - Kamienica Schopenhauerów
Anna Sakowicz - Szepty dzieciństwa
Daisy Jahnson - Siostry
Emma Donoghue - Pokój
Frida McFadden - Pomoc domowa. Sekret
Harlan Coben - Klinika śmierci
Igor Brejdygant - Splątanie
Janusz Mika - Szkielet
Katarzyna Wolwowicz - Kim jesteś?
Kate Gibson - Manipulacja
Magdalena Majcher - Taka piękna śmierć
Marek Stelar - Ukryci
Michał Śmielak - Gleba
Natasza Socha - Maminsynek
Phoebe Morgan - Idealna opiekunka
Renata Kosin - Na dwoje babka wróżyła
Steve Cavanagh - Trzynaśc13
Weronika Mathia - Żar

Iwona

Joly_fh

Magdalenardo
Indeks szczęścia Juniper Lemon - Julie Israel

Monika
Masz wiadomość - Agata Przybyłek

monweg
Dziennik panny służącej - Octave Mirbeau
Grzech jest kobietą - Ewa Wołkanowska-Kołodziej
Łabędzi śpiew, Księga I - Robert McCammon
Nadzwyczajni - Marcin Wyrwał
Spotkamy się kiedyś w moim Raju - Christel Zachert, Isabell Zachert

Podsumowanie:
Udało nam się przeczytać 38 książek rozpoczynających się literką D. Lwią część zaliczyła Ejotek i w ten sposób została liderką maja z UWAGA! - dwudziestoma książkami na koncie. Nie mam pojęcia jak Ty to robisz, dziewczyno, ale możesz tak dalej :)
Oczywiście wszystkim gratuluję udziału. Iwono, oczywiście zwróciłam uwagę na Twoje drugie miejsce - świetnie Ci idzie. Joly_fh wybrałaś rewelacyjną lekturę, ambitną i do tego niesamowitą cegłę. Edyto, Magdalenardo, Moniko - Wam także dziękuję - wiem, że to wyzwanie, ale zawsze powtarzam, że czytamy przede wszystkim dla przyjemności i mam odbicie tych słów w Was. Cieszę się, że jesteście z nami. 

A teraz, skoro maj mamy za sobą...
Przyszedł czas na czerwiec i...
kolejną literkę, którą będzie...

T

Jestem ciekawa czy radość zagościła na Waszych twarzach.
Powodzenia w szukaniu.
"Widzimy się" 1 lipca (w moje urodziny)

4 komentarze:

  1. Gratuluję wszystkim uczestniczkom, a przede wszystkim Tobie Moniko, że jak porządny opiekun, nauczyciel pozytywnie motywujesz. Szacun Ejotku za ilość i inspirację do sięgania po kolejne tytuły.
    Wszystkim nam życzę dziecięcej radości i ciekawości.
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniu, dzięki temu (i Ejotkowemu) wyzwaniu, ja w ogóle coś czytam, bo u mnie ostatnio straszny zastój.
    Dzięki Wam nie tylko zmobilizowałam się żeby książkę przeczytać, to jeszcze trafiłam na świetną książkę, na którą pewnie nigdy bym nie trafiła, a szukając czegoś co pasuje jednocześnie do Ciebie, jak i Eweliny trafiłam na bardzo ciekawą młodzieżówkę.
    Pozdrawiam Magdalenardo

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziecko z Krakowa bardzo dziekuje za życzenia i życzy Tobie oraz innym dzieciom wszystkiego najpiękniejszego! :)
    Ogromnie dziękuję za gratulacje, tak wyszło że spora część to trzymające w napięciu historie więc szło ekspresem ku finałom :)
    Gratuluję pozostałym uczestniczkom - każda książka do wyzwania to sukces!
    A co do T to zachwycona nie jestem, ale w obliczu tego, że klamka zapadła biorę się za poszukiwania, bo mało mam zapisanych tytułów...
    Powodzenia dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń